zaterdag 10 januari 2015

Activiteiten: Solden met Kim


Ik had vandaag met Kim, auteur van de blog 'Kims Leeshoekje' afgesproken om er in Antwerpen een Solden dagje van te maken.
Een goede dag begint met een lekker ontbijt, dus ook bij ons in de Exki op de Keyserlei.
Tegen 10u00 zijn we via de Meir met o.a. een bezoekje aan 'Boekenvoordeel' de eerste boekenwinkel gewandeld, 'De Markies' in den Hoogstraat, om de hoek zijn we ook ineens ' 't Stad Leest' bezocht.
We hebben tegen de middag eventjes een tussenstop gehouden bij 'Fabiola', alvorens ik geluk had, dat ik dit jaar wel mooie kleren vond in mijn maat in de buurt van de Kammenstraat en De Wilde Zee.

De kwaliteitsboekenwinkel 'De Groene Waterman' was een volgende stop en literaire ontdekking, met zeer mooie en interessante koopjes.

Volgende boekenstop was de Fnac in het Grand Bazar Shopping Center. Daar viel het voor mij toch wel iets wat tegen qua aanbod, maar dat ik de Luxe Geïllustreerde Editie van Dan Browns 'Inferno' ben tegengekomen maakte dat zeker goed.

Mijn geduld om rond te kijken en te vergelijken met prijzen, heeft me ook dit jaar veel succes opgebracht. In plaats van in de Fnac elk boek van Corine Hartman tegen de volle pot te betalen, heb ik gewoon heel de reeks van Corine Hartman in onze laatste boekenwinkel 'De Sleghte' gevonden voor enkele peanuts :-D

Na nog een teleurstellend bezoek aan de Inno, waar al de nieuwe collectie al uithing en geen echte mooie solden te bespeuren waren, zat deze toffe dag erop tegen 14u30.
Voor mij is het zeker nog voor herhaling vatbaar, en hopelijk hebben we de volgende keer meer geluk met het weer, dat ons en enkele restaurantborden mee vooruit blies. ;-) 


Boeken

De Slegte - Ineens de volledige reeks van Corine Hartman :-D


Kleren

State Of Art - Voor op het werk :-D


Sport

Nike Running - Veiligheid boven alles, met reflectoren kei Cool :-D



En nog: ...

Dat is nog een verrassing voor tegen het einde van de maand ;-)






1 opmerking:

Kim zei

Het was idd een fijn dagje. Alhoewel ik af en toe het gevoel had dat ik op de dijk in Blankenberge liep i.p.v. in Antwerpen Stad. ;-)