donderdag 25 december 2014

Beste Wensen: Tot in 2015!

Beste blogbezoeker

2015 is in aantocht! Tijd om terug te blikken op 2014. Voor mij was 2014 echt wel een grandioos succes als boekenjaar.

Ongeveer 50 boeken heb ik gelezen, nog nooit eerder gelukt. Zo veel boeken, zo veel gevoelens van spanning, actie, angst, verdriet, woede, verbazing, dat ik in 2014 heb ontdekt.

De boeken die ik dit jaar las en die me zijn bijgebleven, heb ik geplaatst in een fotocollage, dat je kan terugvinden op de nieuwe pagina Foto's op deze blog.

Nogmaals dank aan iedereen van jullie, nooit had ik gedacht dat ik al meer dan 1.000 bezoekers zou ontvangen in 't Hobokens Boekske.


Enorm bedankt hiervoor. In 2015 blijf ik gewoon verder gaan op ingeslagen weg: met enthousiasme zorgen voor een aangename blog met regelmatig nieuwe info en kwaliteitsvolle recensies van boeken.

Tot in 2015


Mijn jaaroverzicht: 2014 in Boeken - bekijk het hier