zondag 11 januari 2015

Culinair: Lunch

Laat me meteen eerlijk zijn:
dit is en blijft gewoon een lastige maaltijd.
Hoe gemakkelijk is het niet, zeker wanneer je een langere pauze hebt om eventjes te gaan genieten van een lekker broodje of een bezoekje aan de Quick.

Ja hoor, je leest het goed. Ik werkte regelmatig in de stad en had een uur pauze en dan kon ik genieten van een heerlijke 3-gangen menuutje met alles er op en eraan.

Een groot probleem blijft natuurlijk dat je tijdens de lunch snel grijpt naar alweer zet melen en koolhydraten, kiezen voor een broodje of pasta zijn nog steeds lekkere maar niet altijd gezonde en energierijke gerechten.

Afhankelijk het seizoen, bestaat mijn eten voornamelijk uit soep of salades.
Neen, inderdaad enkel overleven op dit gedurende een heel seizoen en zekere in de rest van je levensstijl is gewoon inderdaad zeer moeilijk.
Af en toe, zal ik ook nog steeds kiezen voor een bruin broodje bij Subway of een 'gezonde' bruine krok met groentjes en een stukje kip i.p.v. één met Cheddar en Spek.











Geen opmerkingen: