zondag 11 januari 2015

Uitbreiding 't Hobokens Boekske: Sport & Culinair

Dag beste blogbezoekers,

ik kan u met veel plezier melden, dat ik heb besloten om toch verder deze blog te onderhouden en zelfs nog uit te breiden.

De afgelopen tijd, kreeg ik meerdere meldingen, van vrienden en volgers die het jammer vonden, dat ik naast het verdwijnen van FB, ook deze blog niet meer ging onderhouden.

Nadat ik gisteren zag, dat er meer dan 70 bezoekers op één dag, nog steeds mijn blog bezocht hadden, zonder dat ik enig nieuw item had gepost, vond ik niet meer dan normaal en fair dat ik jullie trouw aan 't Hobokens Boekske beloon,
daarom mijn beslissing om deze blog verder uit te breiden naar een culinair en sportief luik.

Uiteraard blijven boeken nog steeds de Core Business van deze blog.
Alle info en berichtjes hierover, heb ik gebundeld onder de rubriek Literatuur.
Zo heb ik nog net een nieuwe recensie geplaatst, dit keer over 'Superheld' van Alex Agnew, mijn eerste uitgelezen boek in 2015 :-D

Onder de rubriek Culinair, leg ik je uit hoe dat ik al heel mijn leven worstelde met mijn gewicht en wat ik er aan gedaan heb, om tot een gezondere levensstijl te komen.

Onder de rubriek Sport, kan je me volgen via trainingsschema's in de voorbereiding op mijn sportieve droom, de 10 km run in Juni.

Veel plezier op mijn vernieuwde blog.

 

Geen opmerkingen: